Adrian Minune

Versuri Adrian Minune feat Ornela – Cat te-ai schimbat

Posted on: August 4, 2009


Adrian:

cat te-ai schimbat
cat te-ai schimbat

totul s-a schimbat in rau

cat te-ai schimbat
nu mai esti cum ai fost
la inceput tu imi vorbeai frumos
acum totul s-a schimbat in rau
si nu vreau sa plang de dorul tau

de vei spune intr-o zi ca vei pleca
eu n-am sa te las nicicand iubirea mea
sa ramai la pieptul meu in orice zi
ca doar pe tine te voi iubi

Ornela:

de mi-ai spune intr-o zi ca vei pleca
eu n-am sa te las nicicand iubirea mea
sa ramai la pieptul meu in orice zi
ca doar pe tine te voi iubi

de ce iubire te porti cu mine asa?
nu-ti mai bate joc de viata mea
eu din suflet te iubesc prea mult
si niciodata nu vreau sa te uit

de ce iubire te porti cu mine asa?
nu-ti mai bate joc de viata mea
eu din suflet te iubesc prea mult
si niciodata nu vreau sa te uit

de mi-ai spune intr-o zi ca vei pleca
eu n-am sa te las nicicand iubirea mea
sa ramai la pieptul meu in orice zi
ca doar pe tine te voi iubi

Adrian:

de vei spune intr-o zi ca vei pleca
eu n-am sa te las nicicand iubirea mea
sa ramai la pieptul meu in orice zi
ca doar pe tine te voi iubi

cat te-ai schimbat
nu mai esti cum ai fost
la inceput tu imi vorbeai frumos
acum totul s-a schimbat in rau
si nu vreau sa plang de dorul tau

Ornela:

de ce iubire te porti cu mine asa?
nu-ti mai bate joc de viata mea
eu din suflet te iubesc prea mult
si niciodata nu vreau sa te uit

Adrian:

de vei spune intr-o zi ca vei pleca
eu n-am sa te las nicicand iubirea mea
sa ramai la pieptul meu in orice zi
ca doar pe tine te voi iubi

Ornela:

de mi-ai spune intr-o zi ca vei pleca
eu n-am sa te las nicicand iubirea mea
sa ramai la pieptul meu in orice zi
ca doar pe tine te voi iubi

Adrian:

cat te-ai schimbat
cat te-ai schimbat
totul s-a schimbat in rau si nu vreau sa plang de dorul tau

Leave a Reply

