Adrian Minune

Versuri Adrian Minune – Eu sunt departe

Posted on: August 4, 2009


Eu sunt departe, un drum lung ne desparte
Gandul la tine te adduce mai aproape
Sper ca tu acolo te gandesti la mine
Ca mereu mi-a fost, si-mi va fi dor de tine

Eu sunt departe, un drum lung ne desparte
Gandul la tine te adduce mai aproape
Sper ca tu acolo te gandesti la mine
Ca mereu mi-a fost, si-mi va fid or de tine

Rf: Cand nu esti tu, sufletul din mine moare
Cand nu esti tu, nici soarele nu rasare
In viata mea e noapte si langa tine-i zi
Numar zilele pana tu vei veni

Cand nu esti tu, sufletul din mine moare
Cand nu esti tu, nici soarele nu rasare
In viata mea e noapte si langa tine-i zi
Numar zilele pana tu vei veni

Suna telefonul si as vrea sa fi tu
Daca-ti aud vocea imi trezeste sufletul
Mor de nerabdare sa te intalnesc
Sa-ti spun mi-ai lipsit si ce mult te iubesc

Rf: Cand nu esti tu, sufletul din mine moare
Cand nu esti tu, nici soarele nu rasare
In viata mea e noapte si langa tine-i zi
Numar zilele pana tu vei veni

Cand nu esti tu, sufletul din mine moare
Cand nu esti tu, nici soarele nu rasare
In viata mea e noapte si langa tine-i zi
Numar zilele pana tu vei veni

Cand nu esti tu, sufletul din mine moare
Cand nu esti tu, nici soarele nu rasare
In viata mea e noapte si langa tine-i zi
Numar zilele pana tu vei veni

Leave a Reply

