Adrian Minune

Versuri Adrian Copilul Minune – Ce m-as face fara tine

Posted on: August 4, 2009


Refren : (x2)
Ce m-as face fara tine,
tu esti iubirea mea din tai
Esti facuta pentru mine ,
şi mereu ai sa ramai.

Cate fete sunt pe lume
Una nu te-ar egala
Nici una nu e ca tine
Cat de mult ar încerca.

Refren : (x2)
Ce m-as face fara tine,
tu esti iubirea mea din tai
Esti facuta pentru mine ,
şi mereu ai sa ramai.

Ce pot face pentru tine
Ca ma iubesti asa mult
Sa-mi dai atat putere
cum alta n-ar fi putut.

Refren : (x2)
Ce m-as face fara tine,
tu esti iubirea mea din tai
Esti facuta pentru mine ,
şi mereu ai sa ramai.

Cat este lumea de mare
Nu e femeie cum esti tu
Ca doar tu imi dai putere
Şi imi alini sufletul.

Refren : (x2)
Ce m-as face fara tine,
tu esti iubirea mea din tai
Esti facuta pentru mine ,
şi mereu ai sa ramai.

Leave a Reply

