Adrian Minune

Versuri Adrian Copilul Minune – Cate rele sunt pe lume

Posted on: August 4, 2009


Lasa-mi doamne zilele
Si ia-mi supararile
Ma opresc in loc si plang
De cate necazuri sunt… x2

Ooofff,cate rele sunt pe lume
Aaaii,toate se lovesc de mine..x2

Cate rele sunt pe lume
Se lovesc numai de mine
Fa doamne si tu ceva
Si mai ia-mi supararea ! x2

O zi trece alta vine,
Nu stiu doamne ce-i cu mine
Am tras si rele si bune
N-am durerea mea cui spune

Ooofff,cate rele sunt pe lume
Aaaii,toate se lovesc de mine..x2

Cate rele sunt pe lume
Se lovesc numai de mine
Fa doamne si tu ceva
Si mai ia-mi supararea! x2

Lasa-mi doamne zilele
Si ia-mi supararile
Ma opresc in loc si plang
De cate necazuri sunt… x2

Ooofff,cate rele sunt pe lume
Aaaii,toate se lovesc de mine..x2

Cate rele sunt pe lume
Se lovesc numai de mine
Fa doamne si tu ceva
Si mai ia-mi supararea! x4

Leave a Reply

