Adrian Minune

Versuri Adrian Minune & Don Genove – Cate Rele Mi-ai Facut

Posted on: July 31, 2009


Adrian Minune & Don Genove – Cate Rele Mi-ai Facut

ola ola adrian minune
inca odata va spune
ola ola don genove don genove
la femei

Adina Alina Irina Geanina Cristina Corina
nici una nu mi-a furat inima
dar tu le-ai intrecut pe toate
fara nici un rost ai spulberat
o dragoste cu tot ce-i mai frumos

cate rele tu mi-ai facut
am indurat si am tacut
prea mult am plans
tu de mine razi

de ce ai jurat pe inima ta
atunci cand tu m-ai sarutat
ca o sa ma iubesti
si ca nu o sa ma lasi
tare repede ai uitat

cate rele tu mi-ai facut
am indurat si am tacut
prea mult am plans
tu de mine razi

cat de norocos sunt
ca vara a venit
nu mai sufar ca ne-am despartit
sunt fericit, e vara e soare
femei care mai de care
dupa aventuri in cautare fiecare
dute cu bine si lasa-ma pe mine
dupa ce beau patru beri imi gasesc
zece ca tine, poate la iarna
cand dorul de tine o sa ma apese
te mai caut deocamdata am alte printese

cata durere in piept
eu am adunat
iti spun ochii mei pustii
care au lacrimat

lasa-mi lacrima sa curga
nu-ti pasa de mine
regretul o sa te ajunga
intr-o zi pe tine
acum pleaca nu-ti mai pasa
stiu ca iti e usor
nu mai vrei sa imi dai o sansa
ma lasi sa plang de dor

cate rele tu mi-ai facut
am indurat si am tacut
prea mult am plans
tu de mine razi

te-am iubit neincetat
am crezut ce spui
acum sigur m-ai lasat
sunt al nimanui

nu mai dai iubirea ta
astazi te las
va veni si vremea mea
sa iti fac necaz
acum pleaca nu-ti mai pasa
stiu ca ti-e usor
nu mai vrei sa imi dai o sansa
ma lasi sa plang de dor

cate rele tu mi-ai facut
am indurat si am tacut
prea mult am plans
tu de mine razi

Leave a Reply

