Adrian Minune

Versuri Adrian Minune – Pe cine , pe cine

Posted on: July 31, 2009


Live Adrian Minune – Pe cine , pe cine

In viata e mult mai bine
Ca sa nu depind de nimeni
Sa stau doar la mana mea
Sa nu depind de altcineva

C`am vazut prea multe`n viata
Sunt oameni care te sapa
Cand vrei ca sa le faci bine
Ei vin cu raul dupa tine!

R: Pe cine , pe cine , pe cine nu lasi ca sa moara
El e primu om care iti face rau si te doboara
Ca un om cu sufletul curat greu se mai gaseste
Si numai poti sa sti care ti`e prieten sufleteste!

A disparut sinceritatea
Si domina perversitatea
Ea domina , domina toate
Si numai e deloc dreptate

Pot sa mor pe drumul meu
Caci mi l-a dat Dumnezeu
Ca mult mai bine mi`e asa
Sa nu ma uit in urma mea!

R: Pe cine , pe cine , pe cine nu lasi ca sa moara
El e primu om care iti face rau si te doboara
Ca un om cu sufletul curat greu se mai gaseste
Si numai poti sa sti care ti-e prieten sufleteste!

Leave a Reply

