Adrian Minune

Versuri Adrian Minune – Nunta Ca-n Filme

Posted on: July 31, 2009


LIVE Adrian Minune – Nunta Ca-n Filme

am pistol si celular
si de nimeni n-am habar
frate sunt cu ginerica
de nimenea nu mi-e frica

nicaieri nu mai ma duc
ca sunt smecher sunt haiduc
mi-am luat pistol si celular
si de nimeni n-am habar

dalelei lala mie-mi place muzica

doru este sponsoru
e balerina lui doru
care stie toata lumea
asta este ramona
e balerina lui doru
e doru sponsoru
ca toata lumea il stie
e smecher de meserie

dalelei lala mie-mi place muzica

chiar de am dat in plus un ban
l-am adus pe guta si adrian
ca-s smecher de meserie
l-am adus pe vijelie
si toata lumea stie
doru din targoviste
asta e meseriasul
ce a zapacit orasul

dalelei lala mie-mi place muzica

lalaeli asta e ramona
lalelel cand joaca balerina

toata lumea vorbeste rau
dar este pe placul meu
sunt sponsorul sponsorilor
si copii la casa lor
mi-au facut si nunta mare
si am o nora de valoare

lumea vorbeste de mine
iar eu numai balerine
eu am numai balerine
si fac nunta ca in filme
si am numai balerine
si am nunta ca in filme

nevasta mea nu-i geloasa
stau cu balerina in casa
ma stie toata lumea
asta e fericirea mea

nevasta mea nu-i geloasa
stau cu balerina in casa
mie-mi place muzica
ma stie toata lumea

sa bag boala in dusmani
eu dau piese la lautari
dau piese tuturor
la spuma lautarilor
chiar de dau in plus un ban
i-am dat piese lui stefan

din toate florile din lume
e piesa facuta de tine
ca sa auda lumea toata
asta-i piesa unicata
si stie toata lumea
de .. si ramona

Leave a Reply

