Adrian Minune

Versuri Adrian Minune – Drumul Spre Iubire

Posted on: July 31, 2009


Adrian Minune – Drumul Spre Iubire

ce-a mai frumoasa floare
este floarea vietii
nu vreau sa iti curga
lacrima tristetii

drumul spre iubire
s-a oprit la tine
mi-ai adus in viata
numai zile bune
drumul fericirii
si a vietii mele
s-a oprit la tine
dulce mangaiere

e plina lumea
e plina de femei
dar m-am oprit
numai la ochii tai

drumul spre iubire
s-a oprit la tine
mi-ai adus in viata
numai zile bune
drumul fericirii
si a vietii mele
s-a oprit la tine
dulce mangaiere

Leave a Reply

